سرخط خبرها

بانوان فوتبالیست کیان در صفائیه به‌دنبال ادامه خوشبختی

  • کد خبر: ۱۰۰۲۱۷
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
بانوان فوتبالیست کیان در صفائیه به‌دنبال ادامه خوشبختی
آخرین هفته از دور رفت لیگ‌برتر فوتبال بانوان فردا برگزار می‌شود.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ بازی‌های لیگ‌برتر فوتبال بانوان ایران از ساعت ۱۳ فردا با برگزاری پنج دیدار هم‌زمان وارد هفته یازدهم خواهد شد تا نیم‌فصل نخست بازی‌های ۱۴۰۰ به پایان برسد.
در هفته یازدهم لیگ‌برتر فوتبال بانوان، کیان نیشابور در ورزشگاه صفائیه میهمان سپاهان اصفهان است. مصاف دو تیم با حال روانی بسیار خوب و سه امتیاز حیاتی برای کیان که درحال بیشترکردن فاصله‌اش با انتهای جدول است، همراه بود. زردپوشان نیز به‌دنبال ماندن در کورس قهرمانی هستند.

طلایی‌پوشان مدعی

میزبان که حال‌وروز نسبتا خوبی را به خودش می‌بیند، با یک پیروزی خفیف در هفته قبل مقابل پالایش گاز ایلام، جمعه در خانه خودش با روحیه خوب مقابل نماینده خراسان‌رضوی به میدان می‌رود. زردپوشان تا اینجای کار هفت پیروزی کسب کرده‌اند و دو شکست و یک تساوی دارند.

سپاهانی‌ها با ۲۲ امتیاز و تفاضل ۲۳+ در رده سوم جدول قرار گرفته‌اند و به‌دنبال رساندن خودشان به رده دوم به‌جای خاتون بم هستند؛ اما رقابت حساسی با تیم‌های البرز و ملوان در رده‌های چهارم و پنجم دارد و کوچک‌ترین غفلت باعث می‌شود سپاهان رده سوم را از دست بدهد. زوج زهردار مرضیه نیکخواه و هاجر دباغی درمجموع هفده گل از ۲۷ گل زده زردپوشان را به‌ثمر رسانده‌اند و همراه با سارا ظهرابی‌نیا، فاطمه عادلی، مینا نافعی و ثنا صادقی از بازیکنان شاخص و ملی‌پوش به‌شمار می‌روند.

مزه سه پیروزی زیر زبان «کیان»

در سوی دیگر میدان، کیان نیشابور رده نهمی ایستاده است. سه برد، هفت شکست، ۹ گل زده و ۲۴ گل خورده، کارنامه نماینده خراسان‌رضوی در اولین سال تجربه لیگ‌برتر است. کیان هفته گذشته را با پیروزی دل‌چسب مقابل ملی‌پوشان شهرکرد پشت‌سر گذاشت و روحیه بسیار خوبی برای مصاف با طلایی‌پوشان دارد. درواقع برای کیان دو پیروزی پی‌درپی مزه کرده است و بدش نمی‌آید از اسم‌ورسم حریف هراسی نداشته باشد و سپاهان را به دردسر بیندازد و بازی با تساوی تمام شود یا حتی یک پیروزی غیرمنتظره و شیرین را در دیار اصفهان رقم بزند.

این نخستین‌بار است که شاگردان سهیلا جعفری در تیم کیان برابر شاگردان بیان محمودی در سپاهان صف‌آرایی می‌کنند. براساس آماروارقام، کفه ترازو کاملا به‌سمت طلایی‌پوشان سنگینی می‌کند. کیان هفته سوم مقابل دیگر نماینده اصفهان به میدان رفته بود که دیدار ذوب‌آهن و کیان ۴ بر ۰ به‌سود تیم اصفهانی به پایان رسید. باید دید در آخرین هفته از دور رفت، نماینده خراسان مقابل آخرین حریفش چگونه ظاهر می‌شود. نتیجه بازی پالایش گاز هم می‌تواند در جایگاه کیان در پایان نیم‌فصل تأثیرگذار باشد.

دیدار بالا و پایین جدول

دیگر دیدار‌های این هفته نیز تقریبا رقابت بالانشین‌ها با تیم‌های نیمه پایین جدول است. ملوان بندرانزلی در خانه از صدرنشین لیگ، یعنی شهرداری سیرجان، میزبانی می‌کند. زارع‌باتری و ذوب‌آهن اصفهان نیز به‌مصاف هم می‌روند. ملی‌پوشان شهرکرد و نماینده البرز با یکدیگر دیدار می‌کنند و خاتون بم نیز میزبان پالایش گاز ایلام است. سارگل بوشهر نیز باتوجه‌به حذف از جدول، پیروزی سه‌امتیازی راحتی را به حریف این هفته‌اش، همیاری آذربایجان، تقدیم کرد.

اعلام زمان نقل‌وانتقلات نیم‌فصل

سازمان لیگ، تاریخ نقل‌وانتقالات نیم‌فصل را نیز اعلام کرده است و تیم‌ها از شنبه ۷اسفند تا چهارشنبه ۲۵اسفند فرصت دارند خرید‌های نیم‌فصلشان را انجام دهند. هفته دوازدهم پنجشنبه ۱۲ اسفند پیگیری می‌شود که هفته نخست نیم‌فصل دوم است. کیان نیشابور در این هفته دومین‌بار باید به‌مصاف خاتون بم برود؛ البته این‌بار دیدار کیان و خاتون در ورزشگاه فجر بم برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->